Cât costă reclamele TV de la Super Bowl?

Cât costă reclamele TV de la Super Bowl?

Liga Națională de Fotbal

NFL

Cât costă reclamele TV de la Super Bowl?

Actualizat pe 5 februarie 2025, 16:47 ET

Super Bowl LIX este oficial aici, ceea ce înseamnă că o nouă serie de reclame amuzante, noi și uneori pur și simplu ciudate vor fi lansate de unele dintre cele mai mari mărci din lume. Istoric, reclamele de la Super Bowl au prezentat totul, de la apariții de celebrități la trailere de filme blockbuster. Este o oportunitate unică pentru companii de a-și prezenta cele mai bune produse într-un mod captivant, iar acestea au toate motivele să se asigure că fac totul bine.

Super Bowl atrage întotdeauna un public masiv, iar din acest motiv, reclamele costă mult. Potrivit VP-ului Executiv al Vânzărilor Publicitare de la FOX Sports, Mark Evans, reclamele au fost vândute complet în noiembrie, iar o listă de așteptare de companii s-a acumulat pentru a ocupa locuri dacă s-au eliberat.

Din cauza cererii mari, prețurile au fost împinse la un nivel record de 8 milioane de dolari și, în unele cazuri, chiar mai mult de atât pentru un spot de 30 de secunde. Ca referință, un spot de 30 de secunde pentru jocul de anul trecut a costat 7 milioane de dolari.

Această sumă va merita, probabil, pentru companiile care au avut 123,7 milioane de telespectatori care s-au uitat la jocul de anul trecut, conform Nielsen.

Ce să ne așteptăm în spațiul publicitar

Vor fi multe companii de băuturi, gustări și tehnologie, dar mai puține reclame pentru filme, servicii de streaming și mașini. O mică schimbare față de majoritatea anilor, când acestea din urmă inundau de obicei piața.

Noile reclame sunt așteptate să apară pe undele radio în zilele dinaintea jocului, cu multiple teasere deja lansate pentru a pregăti telespectatorii pentru eveniment.

Agenția Associated Press a contribuit la acest raport.

costuri reclame

Înapoi la pagina principală